fiaelisa

Det stramar i facet

Kategori: Allmänt

Uhhh vad solen tar!! Det verkar bli en minst lika fin dag idag också men nu får jag nog akta mig lite.. Igår låg Anna och jag på en filt och stekte i 5,5 timma. Det var helt ljuvligt...och så ligger man där och känner att "vad trött jag blev...jag lägger nog ner boken och blundar ett tag.." Så somnar man en stund och vaknar lagom varm till gröngräs och blå himmel...Mmm... Jag har inget som helst emot att ha så mycket ledig nu. Det sitter finfint. När vi kom in igår utbrast Windy "Ooh my God! Look at your faces!" Äsch vad han överdriver tänkte vi men shit, här snackar vi rött face och det hettade som bara den vartefter så att det kändes som att någon hade gått och gett oss örfilar hela dagen. Men det är bättre idag! Det stramar lite fortfarande dessvärre..Solkräm kanske vore något på den vinterbleka huden.

Notts vann förresten med 1-0 i tisdags och det var en riktigt bra match! Det kanske blir så att vi kan gå på tisdag med. Nu har ju både Anna och jag halsdukar t.o.m. och de måste ju se till att användas. På tisdag är vi ju nämligen lediga och på utflykt till Cambridge där vi har en varsin session med ett medium, en rätt känd sådan tydligen som Anna har läst om och såg att man kunde få möjlighet att träffa. Dennis McKenzie är namnet och det ska bli så jäääkla spänannde att höra vad han kan få ut för intressant...iiiiiiihh, det är lite pirrigt. Det känns hel-knas att göra en sådan här grej! Vad skönt det vore om han bara kunde reda ut mitt liv - det här är rätt linje för dig att plugga och det här är grabben du kommer gifta dig med. Åhå, tack, klippat opch klart! Så lätt räknar jag väl inte med att det är precis...men nog ska det bli kul alltid...:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: