fiaelisa

Cambridge

Kategori: Allmänt

  Här har vi mannen - sådana ögon har jag aldrig blivit betraktad av tidigare.      "Jäävlar! Vilken god choklad."   Hela Cambridge var fullt av kyrkor och gammal arkitektur. Vackert och mysigt får man lov att säga.    Här i hörnet satt vi...  och intog världens färskaste scones med sylt...MMMM!!   Fiolspel samtidigt som man går på lina? Det gör vi.    Första provsmakningen av bounty-glassen får ett bra betyg.  Vilopaus i gröngräset.  Taggade som bara den på väg till Dennis!  Vår personliga guide till gatan vi skulle - tanten hade koll och det var tur för oss det :) Efter våra sessioner var vi heeelt slut... En lugn middag där tankarna flög runt i skallen som aldrig förr sedan tog vi tåget hem, mycket nöjda men ja vad ska vi säga... förundrade.

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Fina och brunbrända ni är! och för övrigt, bägge kyrkor gotisk stil skulle jag vilja säga.... ;)

    2010-04-29 | 21:36:47
    Bloggadress: http://fellan.webblogg.se/
  • Fia säger:

    Åh tackar för den komplimangen! (Även om brunheten kanske känns lite halvstark kanske;P) Ännu en gång, du är väl en fena hörru på det där med kyrkor, själv har jag ingen aning men jag litar på dig:) Jag vill tillägga från din tidigare kommentar också att Jag saknar dig också!! Nedräkningen till den 25 maj och svensk mark har börjat. PUSS

    2010-04-30 | 01:29:28

Kommentera inlägget här: