fiaelisa

Morotskaka och Örebro i sikte!

Kategori: Allmänt

Så god den blev då! Den efterlängtade fredagsfikan då Fia stod för fikabrödet blev uppskattad, och kakan så pass att vi tydligen ska snart ha en extra eftermiddagsfika idag(!). Ojojoj...vilken nyttig helg kommer bli, det känner jag redan nu. Frida har ju hört efter vilket vin jag föredrar också och bunkrar väl upp där nu tills jag kommer. Det är illa att jag ännu inte har hälsat på kusinen med pojkvännen där uppåt. En liten ursäkt få vara att det senaste året har spenderats på lite olika platser och att tiden ständigt rullar föri i alldeles för hög hastighet. Så det är med stor glädje jag äntligen har fått ändan ut vagnen och beger mig senare i eftermiddag! Dessutom är det mitt första riktiga besök i Örebro. det har hittills endast varit något jag åkt förbi, på väg någon annanstans. Så nu är det upp till bevis! Kan det kanske bli min framtida studentstad? Man vet aldrig. En riktigt trevlig helg ska det bli i alla fall!=)

     

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Så himla trevligt! Ge henne en extra kram från mig! :)

    2009-09-04 | 15:49:03
    Bloggadress: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: