fiaelisa

Flickan som brändes

Kategori: Allmänt

Ibland hittar min hjärna på saker ut tomma intet som den liksom vägrar att ge upp. Jag började läsa Stieg Larssons triologi och efter att både Hanna och jag läst den första skulle jag berätta att jag hade tagit mig i kragen och börjat på nummer två i turordningen. "- Jag har börjat läsa 'Flickan som brändes' nu!" - "Ähm... vad?" - Flickan som brändes.."(daa) - "'Flickan som lekte med elden' menar du?" hehe..hm ääh..aa just det jo det kanske den heter ja...:P För mig heter den det helt enkelt och jag får verkligen tänka så att det knakar varje gång jag måste kämpa fram vad den EGENTLIGEN heter. Det här skrattade vi åt när vi låg där och solade i hettan på bryggan ute på Missjö. Så himla härligt det var...=) Och nu till den passande parallellen. En äkta "Flicka som brändes" hade vi där på bryggan. Hon blev rödrosig som aldrig förr och det var Bella som fyller 20 år idag!!! Grattis flickan och akta dig idag när solen strålar för din skull!:)

Kommentarer

  • Bella säger:

    Hihi jag brändes inte idag =) brännt barn skyr elden som man brukar säga :P brände mig inte en enda mer gång på hela sommaren

    2009-09-01 | 23:32:51
    Bloggadress: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: