fiaelisa

Endast EN vecka återstååår

Kategori: Allmänt

Tänk så trög hjärnan när det kommer till att fatta ens framtidsplaner. Det har ännu inte gått upp ett ljus att jag faktiskt packar i helgen för att flyga till England och bo i Nottingham de närmaste 3 månaderna. Jag ska bli Nottingham-bo! KAN inte fatta det! Det är alltid så med framtidshjärnan - den fattar inte, även om man säger det hur tydligt som helst en miljon gånger vad det är som stundar. Det var likadant med Norge och Australien. Vid vissa tillfällen är det nog bra att man inte förstår vad man har att vänta sig, det är på både gott och ont det där för saken är ju den att det går faktiskt inte att spå en helt oviss framtid. Planen är att få något slags jobb i Nottingham och bo i bög-kollektiv och mer än så vet jag ju faktiskt inte om jag ska vara ärlig men nog är det spännande alltid. Våra blivande rumskamrater Windy (Peter) och Mike, vars hus vi kommer ha ett rum i, kan vara vilka macho-typer som helt som inte gör annat än sprutar varandra med heroin samtidigt sjungandes "Heal the world" eller så skuttar de runt halvnakna i bastukjolar, håller varandra i händerna medan de sjunger "let's be happy and let's be gay"!!

Inte vet jag=) Något mellanting vore att föredra. Det är som sagt inte mycket jag vet - but I like it;) Och... om en vecka är vi ju där så här dags!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: