fiaelisa

Söndagsröj

Kategori: Allmänt

- Det är ju ett otroligt sällsynt fenomen i Svedala men här passar bevisligen alla dagar för röj. Igår var det vimmel i Hockley, BRA att vi tog oss i kragen och pallrade oss dit! Sjävla grejen att gå och lyssna på live-band kanske vi var lite dåliga med...:P Vi nyttjade mest våra band till att gå in på krogarna men det var inte fel det heller. Jag måste erkänna att jag är otroligt seg i starten idag, inte p.g.a. överkonsumtion av alkohol utan endast väldigt lite sömn. En himla tur att caféet var stängt idag också innan det blir andra bullar! Sedan är jag ju ledig igen för Sverigebesöket då...;) Det ska bli jättemysigt att träffa familj och vänner måste jag säga!:) Fast jag känner samtidigt ingen ångest alls för att åka tillbaka hit igen efter hembesöket:)

Ingen risk att man jobbar ihjäl sig i nuläget alltså men imorgon hoppas jag att jag får löööön iallafall! Det kommer sitta fint:) Lite jobb på tisdag och onsdag blir det nog förhoppningsvis... om inte det kommer någon ny gubbe som står och byter ut låset av någon anledning...det vet man ju aldrig;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: