fiaelisa

Wiiiiieee:D

Kategori: Allmänt

Den har helgen har jag varit fruktansvart slo. Ibland kan det nog vara bra trots allt. Sarskilt nar man ar i en stad dar man inte kanner sa manga, sa blir man ju verkligen lamnad till enbart sig sjalv och sina egna tankar. Sa har det varit med Anna pa jobbet och grabbarna i Barcelona. Jag har dock klarat mig utan att ha borjat prata med mig sjalv. Hundarna har ju varit lite sallskap trots allt och sedan har ju min fru kommit hem vartefter. Igar hade vi en romantisk middag som jag hade forberett;) 

Ikvall fick jag ett gladjens besked! Namligen att jag ska fa komma och jobba pa Bella Italia imorgon dar jag var pa intervju forra veckan! Oooooh sa roligt!!!:D Sa imorgon maste jag inhandla en vit skjorta for det var det som gallde till ett par svarta brallor. Hoppas att det gar bra!!

Det blir att ga ut och smafira lite ikvall kan man kanske saga. Vi kande iaf for att ga ut och ta ett trevligt glas en sondagkvall:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: