fiaelisa

Nu ska vi inte ropa hej men...

Kategori: Allmänt

iiihihiiiii!!! Jag har en jobbintervju i eftermiddag!!!

Jag samlade mig ju ett par dagar och fick inte ändan ur vagnen förrän lördag-söndag då jag slängde runt lite CV:n till caféer och restauranger. Så igår eftermiddag blev jag uppringd och kallad. Så himla glad jag blev! Jag har knappt aldrig blivit så glad över ett telefonsamtal! Just därför var jag kanske inte 100% fokuserad den första minuten då han presenterade sig och varifrån han ringde, jag uppfattade bara vilket hus det var... Det lämnade mig förstås lite nyfiken på vad det var för restaurang jag skulle till eftrsom jag hade lämnat ett flertal CV:n i det huset...

Windy ringde upp på eget bevåg och låtsades som ingenting och fick reda på att det var Bella Italia. Dt är en riktigt mysig italiensk restaurang som såg ut att ha bl.a. såndärna riktiga pizzor..mm... ÅÅÅHH vad jag vill få jobba där! Det tråkiga är att jag måste ljuga lite...planen att åka hem före jul får jag nog hålla tillbaka till en början... men men... det löser sig, man är ju inte oersättlig precis.

Så håll tummarna i eftermiddag!

Kommentarer

  • Hanna L säger:

    Gu va kul!! Vad snabbt det gick för dig o hitta nåt nytt :) Låter som en mysig restaurang :) Lycka till på intervjuvn! Klarar nog du galant :) Ha det fint!

    2009-11-09 | 15:09:57
  • Frida säger:

    Vad roligt gumman! :) Hoppas du får jobbet där! :)



    Puss!

    2009-11-09 | 16:34:33
    Bloggadress: http://fridacarlssons.blogspot.com/
  • Fia säger:

    Tack tjejer! Gud vad ni ar gulliga!:o)

    2009-11-09 | 21:20:28
    Bloggadress: http://fiaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: