fiaelisa

Hemmafrugan nummer 1 idag

Kategori: Allmänt

Ohhh nu jag har precis atit alldeles nybakta brodfrallor, varma sadar sa att smoret smalter... Det var himmelskt gott kan jag saga....mmmmm...men jag far inte ata flera nu...har redan nallat tre stycken... Det ska ju bli middag till arbetaren kommer hem har snart! Jag ska nog forbereda lite for det sa smaningom, kanner mig verkligen som hemmafrun har idag med mjoliga hander och matplanering:)

Dessforinnan ska Windys kompis Preston komma hit och hjalpa mig att rasta hundarna en snabbis. Anna och jag hade faktiskt alla hundar losa en stund imorse pa grasplanen har om hornet och det gick kanon. Det trodde ni inte va!? Jag gick aven en svang med endast Cody mitt pa dagen. Da passerades vi av tusen skoluniforms-ungar som alla trodde att de skulle bli uppkakade av vargen eftersom han har en slags sele runt nosen. Det marks ju att folk hajar till nar man gar meed honom...:P Folk haller sig garna pa sin kant... Det far en nastan att kanna sig som varsta superwomen som klarar av en sa skrackinjagande hund.

Jag har ocksa lagt ut en massa bilder pa facebook idag! Dar finns ocksa bilder fran igar kvall;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: