fiaelisa

Det aterstar att se...

Kategori: Allmänt

Det gick bra pa intervjun idag! Den bestod av en kopp te och lite avslappnat snack med en assisterande chef inne pa restaurangen. Vi snackade utestallen i Nottingham och allt mojligt, samt lite jobb ocksa. Dock var det storsta fragetecknet om jag kunde jobba i juldagarna eftersom det var da de verkligen behovde personal. Jag sa som sa att det var val inte direkt klart som korvspad precis, att det berodde pa lite. Sedan pratade vi inte mycket mer om det. Sa nu far vi se om chefen vill ha nagon extra redan nu for i sa fall skulle jag fa rycka in lat det som. Hoppas att de behover det nu da!!! Det ar ju en himla mysig restaurang...fingers crossed...
Anna och jag har for ovrigt avverkat lite annat i staden och strosat i solskenet (moahaha). Jag har antligen ocksa haft mitt mote med rackarns sega job centre for att fa mitt forsakringsnummer och Anna har fixat present till lillkusinen. (Namnet pa kusinen har etsat sig fast fel i mitt huvut sa det ar bast att jag inte sager nagot alls;)
Nu har vi haft en trevlig harstund har. Vi lanade Windys harhorna och jag har fatt langt och plattat har! tihi:) Ska ga in och chacka grabbarna nu... See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: