fiaelisa

Sicken kyla man vaknar upp till

Kategori: Allmänt

Ja någon promenad till bussen var ju tur att man inte hade inplanerat den här morgonen. Vinden ilar kring knutarna och kylan kommer säkert bita sig tag i kinderna så fort man sticker ut näsan. Ändå har jag en dag framför mig som gör mig varm. Jag älskar dagar inspäckade med trevligheter och idag ska jag nu strax åka in med Daniel till Söderköping och äta frukost på Jannes med Challe:) Efter ett besök hos optikern, som för övrigt kanske kommer att säga att jag är världens slarvigaste, tar jag mig in mot Norrköping om busstrafiken tillåter och möter upp med Oscar! Sedan ikväll blir det förfest hos Felicia med ett gäng brudar, hazard-spel och en första utgång till Hugget! Någonstans under dagen ska jag alltså hitta ett par paket...och just det! Jag skulle stå för tärningarna! Bäst jag leter reda på ett par innan Daniel och Alice kommer inglidandes. Ta hand om er i kylan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: