fiaelisa

Nära och kära, snö, god mat, krypa upp i soffan...

Kategori: Allmänt

Jag kan knappt föreställa mig hur tillvaron kunde se bättre ut nu. Det känns bara så underbart att få träffa alla härliga vänner och familj och bara umgås, ha roligt och äta god mat och ha trevligt! Alla kamrater börjar vända hemåt och snart har man fått träffa alla man vill krama om! Idag tog välkomstkommitén bestående av Felicia, Bella, jag och så småningom Oscar emot en glad Hanna på tågstationen! Det fick mig ännu varmare inombords, det är i dessa tider man ska krama om och träffas! Snön försämrar ju inte mysstämningen precis... det här är den bästa julen på länge!:) Jag bara, trivs!

Det var skittrevligt hos Felicia igår med mat och dryck och speeel! Jag slår verkligen ett slag för Party-Alias! Huur roligt som helst:D Att förklara ord är ju inte det lättaste alltid.. viljestark...hm, njae, men nog gick det rätt bra ändå! Eller så kan man ju niga, spela ledsen, eller hoppa på ett ben och sträcka ut båda armarna - samtidigt som man förklarar orden. Det går ju det med! Att inte Hugo var i sitt esse igår gjorde inget, det kan vi ta imorgon t.ex! 

Ikväll blir det en sådan där traditionell fredagskväll hos familjen Carlsson där grundpelarna är god mat och samling i soffan framför tv:n. Dags att dulka fram nu:)

   Tjejer under koncentration i tisdags...:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: