fiaelisa

London pa fredag!

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och ater upp hela skafferiet efter en hektisk kvall pa restaurangen. Ikvall skulle kunna vara kvallen da rekordslagning i toast med ost kan utspela sig. Jag ar uppe i sex just nu. Egentligen borde man bara ga och lagga sig men man ar ju liksom lite uppe i varv fortfarande nar man kommer ifran intensiteten bland gaster, pizzor, pasta, kortmaskiner och orderbestallningar. Tankegangarna gar som sa att jag sover nog godare med matt mage och nedvarvat hjarta, darfor ar jag uppe lite...:)

Idag blev det ocksa bestamt att Anna och jag och hennes jobbarkompis Ash och hans kompis drar ner till London pa fredag eftermiddag!! Wiiie sa kul!!:D Sa da blir det lite roj dar under fredagskvallen och sedan har vi sovplatser i Ashs systers lagenhet. Dagen darpa blir det formodligen att avnjuta lite av Londons julstamning och shopping och sedan flyger vi pa sondagsmorgonen! Perfa;)

Gud vad gott det var med toast ikvall... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: