fiaelisa

Hemma igen da!

Kategori: Allmänt

Det blev en superrolig helg i London! Sa manga skratt med pajasarna Tim och Ash, men sedan drog ju de knasiga tjejerna upp stamningen genom sina idéer. Ash hade nog tankt att det var dags att dra sig hemat vid 12-tiden i fredags men det tyckte INTE vi. Sa det blev taxi in till Londons centrum - bra val Anna och Fia! Dock blev det lite sent men med gott humör kommer man på fötter iaf och under lördagen strosade vi runt. Mestadels njöt vi bara av atmosfären med alla julbelysningar och gatumusikanter. Ibland kändes det som att vara i en människo-myrstack. Vi KÖADE på gatorna där man bara hade i avsikt att ta sig framåt. Så det var inte racet på gatorna, mer snigelfart, men det passade oss rätt bra, inte ska man rusa igenom mysiga London inte:)

Mitt under lördagsnatten hade vi satt alarm och det blev avfärd till flyget. Det gick fort som bara den att flyga hem, tiden bara rusar förbi när man sover och när vi landade blev vi förvånade över att det var snö och så kallt. Vilken adventsstämning vi kom hem till! Den försämrades ju inte när man kom hem till skink-macka, glögg, pepparkakor och lussekatter..:) Det kunde nästan ha varit julafton redan igår för nästan hela tjocka släkten kom instampades under eftermiddagen! Enda skillnaden var kanske att det var endast klappar till mig, fast det gjorde ju inget. Det var äkta födelsedagskänsla måste jag säga, jättefina presenter, 20-årstårta och en härlig eftermiddag! (Det var faktiskt inte baara jag som fick presenter heller utan mina kusiner också, de fick sina julklappar från Nottingham och blev nog rätt glada hoppas jag:)

Strax ska jag ge mig in i julvimlet i Norrköping, men det känns himla skönt att Oscar och jag bara ska sítta och fika och inte röra många fenor bland alla stressade julshoppare. Julklapparna är redan avklarade för min del - hela mitt incheckade bagage var fyllt med klappar så nu kan jag bara ägna mig åt nära och kära och hjälpa till med julpysslet här hemma. Det är ju jul hey? :)

Kommentarer

  • Bella säger:

    Oh ser fram emot att se din härliga nuna snarast :) På torsdag då jävlar alltså!

    2009-12-14 | 15:40:29
    Bloggadress: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: