fiaelisa

Dags att runda av julveckan

Kategori: Allmänt

Jag måste säga att det blev en väldigt mysig jul i år på alla sätt och vis!! För att fatta mig kort så var julafton fylld med mat mat mat och gott gott gott, glatt humör och hööög mysighetsfaktor. Precis som det ska vara!:) Juldagen var lugnet själv, också som det ska vara... man pustar ut på något sätt och vi låg hela familjen som trötta paddor i soffan, tog en knäck någon gång ibland och tittade på Sagan om de två tornen som Robban och jag påbörjat under natten. MEN också, PRECIS som det ska vara, blev juldagen allt annat än lugn framåt kvällen... Jiihaa;) Vi kan konstatera att det var ett snilledrag att ha bokat bord på Palace för att slippa köer och ha en låång kväll!! Det hinner hända otroligt mycket när man spenderar 8 timmar på Palace men på det stora hela var det en mycket bra kväll! Lagom pigga, men glada, vaknade vi upp i Felicias lägenhet och drack 10 liter juice och käka lite frukost, sedan när Amanda och Felicia skulle dra till mellandagsrean gick jag och köpte en kasse med frukost och körde upp Elin och Challe till bakisfrulle:) Det var himlans trevligt!:) Under dagen blev det även julmiddag hos mormor och morfar så nog känns det som att juldagarna har utnyttjats till fullo! Idag har det det också blivit mellandagsrea med mor! Samt ett besök i Sannas lägenhet där mina händer bestämde sig för att daska till nagellacksborttagningsmedlet så att det kom en hel sjö över en hel julduk. Förhoppningsvis blev den bara lite hög för stunden och kan snart återhämta sig från chocken och förbli rödfärgad! 

Med ett nöjt jul-kapitel från år 2009 kan jag utan någon större sorg i hjärtat finna mig i att det är 1 år kvar till nästa jul. Då vet jag inte huur jag ser ut, vaaart jag bor eller vad jag gööör över huvudtaget... Tänk om man det visste...:) Tiden får utvisa vad som händer och sker. Ett som är säkert är att om bara en vecka står resväckan packad här igen. Både Anna och jag fick ett så gulligt mejl idag av grabbarna där de skrev att de verkligen saknade oss och ville höra när vi kom tillbaka och vi kan ju ärligt säga att vi saknar dem tillbaka! Våra grabbar alltså...:)

Året 2009 har dock en svensk vecka kvar!! Och DEN vill jag verkligen se till att utnyttja på bästa sätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: