fiaelisa

Slept like a log

Kategori: Allmänt

Kära hjärtanes vad jag har sovit ikapp inatt! Jag trodde knappt mina ögon när jag vaknade kl. 10.40 idag!!! Trodde knappt att det var möjligt. Jag har sovit i nästan 11 timmar. Shit. Fast det behövdes efter denna dåliga sömnvecka, gud så skönt! Och nu har jag dessutom laddat med både gröt och äggröra. Det är ju lördag, och jag tror nog att jag ska börja plocka lite i skåp och hyllor och börja småstäda lite inför utflyttningen på fredag. (Bäst att ta det värsta innan morsan kommer hit och ifrågasätter hur jag "kan ha dä så hääär!") Lite damm i hörnen här och där kan det ju tänkas vara kanske.

Utflytt känns INTE kul. Men det ska bli gjort och i höst blir det något annat. Som Sarah i basgruppen alltid säger med sin brytning - "det ska bli bra", inte "det blir bra". Jag tycker det låter så sött :) Det ska bli bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: