fiaelisa

Vankar av och an

Kategori: Allmänt

Gaaahh jag är så uttråkad av plugg!! Fast jag i stort sett inte har pluggar ett piss på hela dagen. Jag har mest suttit och tittat på böckerna. Väntat på att få den där rätta lusten att ta tag i det men andan har liksom inte fallit på. Då går man och rotar i skåpen efter något gott att äta stup i kvarten, dricker kaffe hela tiden och kanske tar en liten promenad för att få en nypa frisk luft. Jag lider dessutom extrem brist på goda förnödenheter i skåpen. När man är uttråkad och bara går och drar så blir man ju så överjordat sugen på något riktigt gott. Jag skäms för att erkänna vad jag hittade på. Jag hällde upp lite av min frukostmüsli i en skål, öste sedan på socker och kanel och voilà!, så smakar det nästan som bulle! Jag säger ju det. Skäms. Nu ska jag sätta på en ny omgång med kaffe. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: