fiaelisa

Rejält sug i svängarna

Kategori: Allmänt

Så börjar veckan ljusna med stormsteg! Från måndag kväll till i eftermiddag har vi haft tid till en hemtenta. Jag har skickat in mitt bidrag nu och får anse mig nöjd.

Igår efter dagsverket blev det en spontan tur till Liseberg! Fasen vad kul det är. Somliga av oss kände också att det var ett absolut tvång att sätta sig i årets nya fruktade Atmosfear -vilket innebär att sakta föras upp i luften till en höjd på 146 m, stanna till en liten stund för att titta på utsikten och dingla lite med benen (vara lagom kaxig) för att sedan störtas ner i 110 km/tim. Whaaaaaa!!!!!!!!!! Det killade lite i kistan!;) Oh vad jag älskar åkattraktioner!!!

 

 
Uppsvinget har också ett enormt sug!

Ikväll ska tentainlämningen firas - k a l a s. Och imorgon bär det faktiskt av mot en helg i Västervik. Anna och jag ska nämligen hem till hennes föräldrar som ska iväg och behöver några som tar hand om deras labrador, så det ska vi göra och ha en mini-weekend. Kanske tar vi en bil och hälsar på Junibacken en sväng också, om nu föraren Fia kan föra familjen Björkviks bil dit och hem;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: