fiaelisa

För starkt för att blunda inför

Kategori: Allmänt

Tänk att det skulle bli såhär. 

Jag blir inte bara ledsen, utan så jävla förbannad över att jag lever i ett land där det finns så många idioter som blåögt och godtroget, nu har röstat in ett parti med tydligt rasistiska grunder - in i RIKSDAGEN. Det här är ingen liten sak. Folk må tycka att jag går långt nu men det var faktiskt precis såhär, Hitler gjorde. Han målade upp en till synes solklar och övertygande bild av vad som behövde göras för att få landet på fötter.

Vi ska inte gå åt det här hållet Sverige... Att ha en önskan om att förändra integrationspoliken är INTE samma sak som att rösta på Sverigedemokraterna.

INTE GENOM DETTA.

Jag vet inte om det var rätt av medierna att bojkotta partiet, det kanske var det. Å andra sidan - hade Åkesson fått vara med i fler debatter hade kanske fler fått se att han i grunden är rent dum. i. huvudet.  

Jag är inte en stolt svensk idag. Jag är enormt besviken och skraj inför denna politiska utveckling som efter den 19 sep 2010 blivit för stark för att blunda för.  



Schyman knäcker Åkesson - "Våldtäksdebatt" i SVT:s Agenda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: