fiaelisa

Svisch - där var en till

Kategori: Allmänt

Vad fort helgerna går! Jag som har ledigt vilken dag det än är nu borde kanske inte märka någon skillnad men helgen har sina särskilda inbokningar och svisch så är den över. Att sjunga på dopet i lördags gick braaa. Nerverna var inte alltför ostyriga utan höll sig hyfsat i schack så att jag kunde få ut några toner, Felicias, Oscars och mitt samspel gick alldeles utmärkt så vi kan inte vara annat än nöjda! Och min egen visa var det jag fasade mest för eftersom jag skulle sjunga själv och så hade jag en Felicia intill som repeterade "snart är det du" snart är det du!" Jaaaa, snart är det jag... Och det gick bra! Skööönt :)

Sedan fick jag med mig en Anna hem på eftermiddagen(!!), innan värsta tjej-röjet drog igång hos Elin. Man behöver ju inte vara särskilt många förrän det hörs ;) Bellas kommentar när vi vaknade på morgonen var "det känns som... att jag har blivit överkörd, av en ångvält typ" Haha..ja jag instämde i den "överkörds-känslan" och befann mig i den stort sett hela gårdagen, men värt det såklart, nu har vi firat iväg Bella och önskat henne vårt stora lycka till till hennes stundande äventyr med Tanja då de flyttar till Spanien/Alicante för en termin innan det bär av till Chile för nästa termin! Så spännande för dem! Vilken spanska brudarna kommer snacka sen då.

Själv står spelemans-stund först på dagens schema. Anna, hennes farfar och jag ska ta några låtar, bäst att passa på när damen är hemma : )


Hela familjen Jubrink med en så söt och glad liten pojke så det var inte inte klokt. Alvin tyckte att det var jättespännande att döpas och tittade exalterat runt på vad som hände under hela ceremonin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: