fiaelisa

Planering!

Kategori: Allmänt

Nu planeras det för fullt här i hjärnan efter helgens bestyr. Tankarna far runt och ser nu framåt mot nästa helg förstås! Go-karten till fredagseftermiddagen är bokad och Kulturnattens program har kollats upp. Lättroade Martin med sina förväntningar sa att vad som helst blir kul med deras "crazy mate Sofia" och att vi t.ex. skulle kunna roa oss med att leta efter en nål i en höstack eftersom att vi kommer att befinna oss på landet. Sivan skulle säkert inte ha något emot det... Nååågot liiite mer avancerat ska vi nog kunna få till ändå. MEN, jag håller med om att vad vi än gör så kommer det bli skitkul! För det har vi alltid och det är många månader av slänga-käft att ta igen nu:) Det ska bli kul att visa upp sitt Sverige, de kommer ju få en helt annan bakgrund till den tokiga servitrisen och "det kalla landet med enbart blondiner". (En annan grej man får på köpet är att få snacka en massa engelska igen, det gillas av "Fia the språknörd")

Förresten - jag har första körlektionen imorgon förmiddag, eller nionde. Det beror på hur man ser det. Jag föredrar att säga första, nionde känns deppigt att säga. Nej - första, det känns bra! Jag körde till Lkpg idag och pappa är inte rädd längre när jag kör. Det måste väl ändå vara en bra start va..!?;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: