fiaelisa

Myndighetsprocedurer skulle jag kunna skriva tusen sidor om snart

Kategori: Allmänt

Snart kan nog jag bli författare och skriva världens mest tråkiga och upprörande bok om invecklade myndighets-procedurer. Det är ett sånt oerhört skojigt bestyr att ha att göra med så det är inte sant :) Guud VAD MÅNGA turer jag fick genomlida men den engelska banken, som nu har fått en nystart, samt med körkortstillståndet. Engelska banken är dock en enastående klass för sig i att vara onödigt komplicerad. Jag pratade med en engelsk bankman idag för att påbörja kampen om att föra över mina pengar där på Annas konto till mitt svenska. Jag hade förstås inte väntat mig att det skulle gå smidigt. Näää, man är ju inte så naiv efter alla turer. Jag känner i lilltån att det här kommer inte gå att reda ut förrän man ger fan i skiten och åker tillbaka till Notts! Det borde dock gå ändå, vi ska nog kunna reda ut säkerhetsfrågorna och dokumenten Anna och jag. Det är ju trots allt Annas konto och jag kuggade nog på frågan "vad är din mammas fullständiga namn?" -Idiot, tänkte han väl då, vet inte ens vad hennes morsa heter... Attans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: