fiaelisa

Kärt återseende

Kategori: Allmänt

Jag slapp den olidliga väntan som jag fasade för, för planet från London denna morgon var fantastiskt tidigt och hade landat för 15 min sedan när pappa och jag klev in! 1,5 minut senare kliver två mycket glada och välbekanta ansikten ut och kramkalaset var ett faktum!:) Sitter och inser nu när de har kojsat där uppe att det känns helt underbart att få ha dem här i huset och att jag har saknat dem så otroligt mycket.

Vi har haft en avslappnad och skön dag i Norrköping! :) Fikat länge, dummat oss runt Strömmen, sett oss omkring, och ätit lunch med Oscar som vi stötte på av en slump! :) Grabbarna hade dygnat men har hållt sig vakna hela dagen! Det blev lite gitarr här hemma senare, Sivan körde lite kort-trick på golvet i uterummet, vi hann med att åka lite fyrhjuling också innna Mamma sedan bjöd på en strålande kvällsmiddag. Dessutom blev det födelsedagstårta till Sivan (som hade födelsedag i måndags) med 29 ljus, som vi tände och smög ut med och började sjunga "Ja må han leva" för honom!

Vet ni då! De HADE med sig en hel liter Amaretto till mig! Jäkla galningar, vad gulliga de är!! :)

Imorgon bitti blir det tidigt upp och engelska-lektion på Nyströmska med Eva och en klass ettor kl. 8! Får se vad Martin och Sivan utsätts för, hur mycket de måste stå och snacka, hihi :P Ska väl för övrigt vara tyst innan jag vet att jag kanske blir lika utsatt själv! Aja kul ska det bli i alla fall och på eftermiddagen, då ni, då ska det köras go-kart för hela slanten! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: