fiaelisa

För jäkla fort när man har roligt

Kategori: Allmänt

Så jääääääkla fort torsdag-måndag har gått! Men vi har hunnit med mycket och haft så himla roligt! :) Det har blivit engelska-lektion som gick utan några problem alls, en titt runt Söderköping och upp på Ramunderberget i fint väder (där de båda ville klättra på allt de såg) svinkul gokart som vanns av Martin som var stolt som få och alla taggade till tusen!, mat o dryck på Världens bar, spel och sång hos Annas farmor och farfar, korv-grillning i Annas sommarstuga, förfest hos Oscar med utgång på Otten där engelsmännen gled runt och snackade med gud och alla människor:D och sedan har vi haft en annan massa härlig: bara-ha-trevligt-och-äta-gott-och-dumma-oss-tid. Igår kväll satt vi uppe sent och spelade kort, jag lärde dem "hej knekt" och körde också Monopol som blev en jäkla match mellan hotellen!

I allt vi har gjort har de gått runt och sagt "Jag gillar ost" och dessutom utökat vokabulären med "Jag gillar getost/potatis, gör du?), Sivan kan sjunga "Har du sett min lilla katt?" och sätter nästan början på "Jag är en vampyr". Allt det viktiga kan de ju snart med andra ord! :D

Kan bara summera dessa dagar med att det har varit huuuur bra som helst att få ha killarna här och än så länge är det ju en dag kvar också! :) Dags att väcka sömntutorna nu innan vi ska ta cyklarna ut till bussen!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: