fiaelisa

Ett skepp kommer lastat

Kategori: Allmänt

Nu är vi där! Åtminstone väääldigt nära nu! Imorgon bitti är grabbsen här och det blir återigen att stå och vänta i Skavstas vänthall. Jag förbereder mig redan nu på att jag måste kämpa med mina egna känslor imorgon när jag står där och bita ihop, och försöka att inte tänka alltför mycket på...hur det var sist jag stod där, och väntade så otroligt förväntansfullt... Hjärtat slog volter - denne någon kommer äntligen ut genom dörrarna och jag är den lyckligaste flickan i hela världen.

Det blir ju lätt, att inte tänka tillbaka på det imorgon, när man står där på exakt samma ställe. SKITLÄTT. Jag har redan nu förvarnat pappa om att han måste babbla på när vi står där så att jag inte ska få en chans att sjunka in i mig själv. Bara tänka på nuet, och vilka härliga människor som snart är här! Och hur roligt det kommer att vara att få umgås med dem igen :) Oh vad jag längtar!! Det ska bli sååå kul :) Men jag hatar Skavsta, HATAR Skavsta.. Jag har ALDRIG varit så ledsen som där...

Jag har slagit in deras små presenter ikväll också. De små böckerna "You know you're Swedish when..." och jag skrev även ett par rader i dem båda, bl.a. att det faktiskt inte är en bok full av skämt, utan att påståendena är i stort sett sanna! Ja - vi hoppar runt som grodor, jaa - vuxna som små, och ja - hatar en ost som formats till en skidbacke! Deras kvällsläsning innan de somnar här är med andra ord given och gud vad gott de kommer sova efter den, med ett leende på läpparna :)

Saknar er mina polare, jag är så glad att ni kommer hit, kan inte fatta att ni är här imorn :)

    En viss man (som börjar på S) har sagt att han ska ta med en sådan här till mig (jag tycker ju liksom lite om det..) men då ÄR han ju bara för galen! Fast gullig tanke såklart, även om jag tror alldeles säkert att de endast reser med handbagage och han upptäcker i sista stund att han inte kan ta med denna vätska! Haha vi får se :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: