fiaelisa

Desto mer i skallen - eller? Jaaa precis..

Kategori: Allmänt

Papper flyger ur mina händer hur jag än gör. Vad det än är för papper. Poff! Borta. Finns inte. Väck. Och dessa noter. Idag var nog en av de få gånger jag faktiskt hade samtliga noter med mig till orkestern. Men för ett par veckor sedan hade ju min Bach på fem sidor sprungit bort och var spårlöst försvunnen. Den kunde helt enkelt inte vara i min ägo! Så min närmaste till höger, Eva-Lill var så snäll och kopierade upp en kopia till mig på jobbet. Det blev lite förvånade miner här när jag fick ett enormt kuvert från "Landstinget"! Så, då hade jag äntligen en, och skrev t.o.m. mitt namn på denna. Sedan idag när vi ska byta låt, bläddrar jag bland alla papper och vet ni hur många Bach jag har idag? Jo - TRE stycken uppsättningar. Hur fan gick det till?

Och JAG ska bli lärare. Ha! What ey joke... Jag kommer bli läraren som aldrig har alla papper och vid alla pikar från ungarna om att jag har slarvat/tappat/förlagt papper så kommer jag alltid säga - "Fröken har desto mer i huvudet vettu." Det kommer väl barn att gå på? Det tror jag i alla fall. Jaaa klart de kommer göra! Jag ska köra på den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: