fiaelisa

Frostigt fin lördag på födelsedag

Kategori: Allmänt

Solen skiner, det är lördag och frosten ligger kvar i gräset efter den -8 gradiga natten. Det är ju galet kallt för att vara oktober är det inte!? Så länge solen tittar fram klagar jag inte alls. Igår fick jag en sådan härlig energi då jag blivit så lättad, en tung sten av gnagande oro hade smugit sig på av förklarliga anledningar och den fick lov att försvinna. Tänk så snabbt man då får en ny stämning i hela kroppen. Det gillas starkt.

Den där känslan sitter i idag också måste jag säga och vartefter ska jag ut och köra. Jag kör ju som bekant bil på riktigt nu (tycker det låter lika dumt varje gång, jag har alltså bara kört på låtsas förut) Det är ett jävla kör iallafall, att köra bil på riktigt. Men ett försök ska göras! Sedan ser jag fasligt mycket fram emot en fenomenal lördagskväll med dunderkalas för den idag 21-årige Oscar!

Kommentarer

  • Bella säger:

    herregud -8 grader? Jag frös i morse och då kanske det var 20 grader,är jag verkligen så långt ifrån Sverige?

    2010-10-16 | 10:42:34
    Bloggadress: http://bellitabonita.blogspot.com

Kommentera inlägget här: