fiaelisa

Siameshelg

Kategori: Allmänt

Massor med tid fick Anna och jag ihop vid hennes hembesök den här helgen, ända från lördag till idag! Ojojoj vad härligt. Då hinner man med en hel del:) Bl.a. en finfin trerätters middag hemma hos Anderssons under lördagskvällen och under söndagen en utflykt till Västervik! Vårt mål var "Lager 157" och det visade sig vara en riktigt bra outlet! Därifrån studsade vi ut med fulla påsar! Efteråt bjöd middagen i Västervik på jordens största och matigaste kebabtallrik! Kanongod! Men en karl, hungrig som en varg, hade nog heller inte orkat denna mastodont-måltid! Valuta för pengarna? Oh ja!

Jag är som grädde på moset (underbart uttryck) inne i en period då min idérikedom flödar. Det är en härlig känsla. Jag kanske borde skriva en sång, måla ramar eller pröva afro som träningsform för första gången. Faktiskt så ska jag ge mig på det sistnämnda ikväll, fasen vad skoj DET ska bli rå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: